Het weekend begint bij de allerkleinste Panters met een Pieten training en een bezoek van de Sint. Zij gaan allerlei sportieve uitdagingen aan en kunnen met de sint op de foto . Na afloop worden zij allemaal getrakteerd op poffertjes , dat wordt gezellig !!

In de namiddag spelen de U12A op Sikopi en U14A en U16A op Temse . Op zondag spelen onze U19 thuis tegen Vobako en de U12B gaan naar Hoevenen. Onze jeugd heeft een hele goede start genomen en we wensen hen ook dit weekend allemaal veel korfbalplezier en mooie wedstrijden.

Onze topgroep speelt zondag thuis tegen titelverdediger Kwik . Een niet te onderschatten wedstrijd dus alle supporters zijn welkom. De U12A zijn ploeg van de week en zij zullen alvast met velen komen supporteren en mee oplopen met onze toppers.

Blauw Wit 3 moet zondag naar HMKC en Blauw Wit 2, A en B worden verwacht op Spartacus . De moeilijke reeks van Blauw Wit A en B heeft hen nog niet veel geluk gebracht , hopelijk zondag de eerste overwinning, steun vanuit de tribune is ook daar welkom!

Dit weekend zijn er weer zakjes snoep en mandarijntjes te verkrijgen bij de inkom , de opbrengst hiervan gaat naar Boeckenberg . En wie een gokje wil wagen mag alvast nadenken over zijn pronostiek , Karen komt langs om hem te noteren.

Beheerder van dienst zondag : Truus Meermans.