Verslag BvB : KCBJ (+4) - Boeckenberg : 13-30  (6-17)

A : Sara/Imana, Lisa (1)/Tinne (2), Jesse (3+s)/Tibo (s), Thomas (5+s)/Seppe
V : Nikki (2+s)/Lauren (1), Jolien (3), Brent (7), Lucas (1)/Stijn (1)

Door het reeksverschil staan we al meteen 4 doelpunten in het krijt.  Uiteraard geen onoverkomelijke hindernis maar best toch maar geconcentreerd aan de wedstrijd beginnen om deze snel naar onze hand te zetten.

Onze panters laten er geen gras over groeien. Met schoten van Jesse, Thomas (2), Nikki en Lisa is de 4 puntenkloof binnen de 10 minuten weggewerkt, 1-5.  Als KCBJ bij 1-7 een time out neemt om even naar adem te happen, stokt onze scoringsmachine een tiental minuten. Naar het einde van de eerste helft toe, gaat de voet opnieuw op het gaspedaal en landen we bij een 6-17 ruststand.

Met deze ruime marge op het scorebord, een ideale wedstrijd om ook onze youngsters in de tweede helft nog wat speelminuten te geven.  Zo komt ook bijna iedereen nog tot scoren.  Toch ook nog even het onmisbare reboundwerk van reboundqueen Sara vermelden waardoor Jesse en Thomas naar hartenlust naar de mand konden knallen.

Het slotakkoord is uiteindelijk voor Stijn die met een wegtrekker achter de korf de eindstand op het bord schiet, 9-30.

Marc S