Onze B-ploeg speelde een sterk seizoen met als resultaat een gedeelde eerste plaats met Kwik. De wedstrijd van onze B-ploeg staat gepland om 18u30 in Kwik Indoor. Onze spelersgroep verwacht de steun van al onze supporters.

Ons eerste team is nog steeds niet geheel utgeschakeld voor de kruisfinales. Zij staan op 1 puntje van AKC en Floriant. AKC speelt tegen Putse en Floriant tegen Borgerhout. Zaterdag wordt er gespeeld tegen Kwik (Van Goidsenhove/Morel). Wij zijn benieuwd hoe ons team zal reageren op de recente trainerswissel.

Er is overigens nog steeds het protest voor de gebeurtenissen tegen Voorwaarts dat inmiddels uitgesproken is en waartegen nu een Beroepsprocedure loopt. Naar onze smaak is er slechts 1 correcte conclusie : forfaitnederlaag voor de overtreder. Wij zijn benieuwd of de KBKB bij machte is om deze procedure bijtijds af te handelen. Er werd (te) lang gewacht op de uitspraak in protesten (wedstrijd van 3 februari).