Nog 4 wedstrijden te gaan en zaterdag staat alweer een sleutelwedstrijd op het programma.

Boeckenberg speelt uit tegen AKC/LUma (Wensma/Meeus). De wedstrijd gaat van start om 20u45 (B-ploeg om 19u00). AKC/Luma staat op 1 punt; er kan dus best gewonnen worden. Onze supporters@boeckenberg zijn zich goed bewust van de ernst van de inzet en hebben een oproep gedaan om in grote getale onze ploeg aan te moedigen.

Ook Blauw Wit gaat de laatste fase van de competitie in. BW staat eerste maar met 4 wedstrijden te gaan is het Money-time.

Neerlandia staat weliswaar op 4 punten maar kan toch maar best overwonnen worden om ten minste de 2de plaats veilig te stellen. Deze geeft alvast recht op een runner-up finale. De strijd in Hoofdklasse 1 om de degradatie te ontlopen blijft spannend. Appels, ASKC, Rijko en KCBJ moeten het onderling uitvechten en zelfs Hoevenen is nog niet mathematisch zeker.

De wedstrijd gaat van start op zondag om 15u15 (Gommaire Vandenbossche) in sporthal Driebeek te Gent.